Loading page ...
De Brusselse regering heeft de kunst om altijd het paard achter de wagen te spannen, dat is wat Brussels parlementslid Aurélie Czekalski enkele dagen geleden op BX1 zei...
Dit is slechts een voorbeeld onder vele anderen. De problemen van de MIVB onthullen andere zorgen, zowel in de publieke dienstverlening als op individueel niveau, met betrekking tot de normen die worden gevraagd voor de lage-emissiezone van 2025. Er worden verplichtingen opgelegd voordat er opties worden geboden.
De Brusselse regering biedt geen geloofwaardige alternatieven voor degenen die niet zonder een voertuig kunnen, voor degenen die moeilijk een nieuwe kunnen kopen. Wat nodig is, zijn creatieve oplossingen en geloofwaardige alternatieven zoals een aanbod van efficiënt, schoon en veilig openbaar vervoer. Tegelijkertijd moet het aanbod van openbaar vervoer vroeg in de ochtend, 's avonds en 's nachts worden uitgebreid. Gebruikers moeten ook op elk moment van de dag en nacht veilig kunnen reizen in het openbaar vervoer.
De MR-fractie in het Brussels Parlement heeft herhaaldelijk gewezen op de timing en de gevolgen van de LEZ. Gevolgen niet alleen voor de MIVB maar voor iedereen: openbare diensten en burgers. Laten we een moratorium instellen!
Aucune image trouvée.
Associated Categories:
Regional ManagerIf we really want to increase the security of the people of Brussels, we need to implement a real pursuit policy. Too many times, people...
Read moreThe liberal MPs Clémentines Barzin and David Leisterh (MR) are calling for an "ambitious" reform of apprenticeship training with a...
Read more